دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 6 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۲۰:۵۱:۲۱

تمرین سطح یک ایمنی بر روی دستگاه‌های حفاری خشکی
ایران دریلینگ: معاون مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست (HSE) شرکت ملی حفاری ایران از انجام تمرین‌های پیوسته سطح یک ایمنی بر روی دستگاه‌های حفاری و کارگاه‌های پشتیبانی و عملیاتی این شرکت خبر داد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از سایت شانا، سعید قربانی با اشاره به این که تاکنون در این ارتباط  ٣٤  مانور برگزار شده است، گفت: این مانورها می‌تواند ما را به بالاترین سطح استانداردهای بین‌المللی ارتقا دهد و با آگاهی بخشی به کارکنان، در هنگام خطرات احتمالی کمترین آسیب متوجه کارکنان و تجهیزات و محیط‌زیست شود. وی افزود: در تازه‌ترین مانورها از این دست، تمرین ایمنی سطح یک با حضور معاونان مدیرعامل در امور فنی و مهندسی و عملیات حفاری، اعضای ستاد بحران و مدیران و روسای بخش‌های عملیاتی و پشتیبانی شرکت بر روی دکل حفاری خشکی ٣١ فتح در حوزه عملیاتی مناطق نفت‌خیزجنوب برگزار شد که در ارزیابی به عمل آمده  انسجام و هماهنگی میان واحدهای مرتبط مورد تایید قرار گرفت.

قربانی اظهار کرد: در این تمرین، واحدهای آتش‌نشانی، امدادرسان، واحد خدمات پزشکی و  دیگر دستگاه‌های مربوط به‌طور هماهنگ مشارکت و همکاری داشتند.معاون مدیریت اداره ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست (HSE) شرکت ملی حفاری ایران با بیان این که این تمرین‌ها در راستای اهداف پدافندغیرعامل برنامه‌ریزی شده است، گفت: حفاظت از امکانات و تجهیزات، صیانت از نیروهای انسانی، افزایش توانمندی‌های ذهنی و جسمی کارکنان و آمادگی واحدهای مرتبط با عملیات حفاری بویژه در مواقع حوادث نظیر فوران چاه از مزیت‌های برگزاری این تمرین‌هاست. وی افزود: عمده‌ترین نقطه قوت هر مانور بالابردن سطح آگاهی کارکنان از خطرات اطراف است و  برهمین اساس سعی می‌شود تا علاوه‌بر دکل‌های حفاری، این مانورها در کارگاه‌های پشتیبانی و عملیاتی نیز با توجه به نوع کار برگزار شود.

قربانی در تشریح  شاخص‌های موردنظر در تمرین‌ها توضیح داد: شرکت ملی حفاری از نظر ایمنی و رعایت شاخص‌‌ها، هم‌اکنون در جایگاه مناسبی قرار دارد اما به وضع کنونی قانع نبوده و در جهت افزایش ضریب ایمنی، استانداردها، فرهنگ‌سازی، آموزش و پیاده‌سازی مجموعه مقررات ایمنی، توجه ویژه و برنامه‌های مدونی دارد. معاون مدیریت اداره ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست (HSE) شرکت ملی حفاری ایران، اظهار کرد: توجه جدی به امر ایمنی در کار، در این شرکت در حالی اعمال می‌شود که همه کارکنان الزاما از بدو استخدام و درحین خدمت به طور مستمر در دوره‌های آموزشی ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست شرکت داده می‌شوند، مورد سنجش قرار گرفته و گواهینامه‌های معتبر دریافت می‌کنند.


  کد خبر : 542
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :